-->


sobota, 11 stycznia 2014

Anime Tag

A więc witam wszystkich, zostałam otagowana przez Akane do odpowiedzi na kilka pytań związanych z anime. Także teraz postanowiłam się za to wziąć. 
Ale pierwsza rzecz o której powiem, to mam drobne ogłoszenie. A więc od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie opisywanie moich wrażeń na temat najnowszych rozdziałów mang, które obecnie wychodzą. Ale nie za bardzo wiedziałam jak to wszystko ująć, tym bardziej, że nie chciałam zarzucać wszystkiego na jeden, biedny "Dom Anime". Z drugiej strony, tworzenie drugiego bloga też jest średnim pomysłem, ale wydaje mi się, że mniejszym złem. Dlatego też w zakładkach znajduje się link do "Rozdziałów mangi", na razie lepszej nazwy nie wymyśliłam, ale to właśnie to odnosi was do tego drugiego bloga. Czy on się utrzyma - nie mam pojęcia. Chciałam po prostu mieć gdzie pisać luźne przemyślenia na temat tego, co przed chwilą przeczytałam. Proszę żebyście wyrazili szczere opinie na ten temat, bo sama nie wiem co z tym robić. 


A więc przechodzą do tagów Akane. Jest dziewięć pytań na które mam odpowiedzieć... A więc biorę się do roboty!

1. Przenosisz się właśnie do świata jednego z obejrzanych przez Ciebie anime: Co to byłby za świat i dlaczego?
Może niektórych moich znajomych to wcale nie zaskoczy, ale wtedy najchętniej od razu przeniosłabym się do królestwa Fiore, czyli świata Fairy Tail. Dlaczego? Jakbym była magiem, który należy do jednej z gildii, to wykonywanie tych zadań wydawałoby się świetną zabawą! Walka z dziwnymi stworami przy pomocy magii oraz pokonywanie Mrocznych Gildii... Coś idealnego dla mnie, biorąc pod uwagę moje dziwne sny w których zazwyczaj głównym motywem jest walka. Tak więc, zdecydowanie wybrałabym właśnie Fiore.

2. Masz szansę na jeden dzień stać się jedną z postaci anime, jaką tylko chcesz: Co to byłaby za postać i dlaczego?
Ciężkie pytanie jak mam być szczera... Jedną postacią jaką chciałabym zostać. Jest wiele opcji i naprawdę ciężko mi powiedzieć kim. Najchętniej Juvią z Fairy Tail, Temari z Naruto albo Celty z Durarary. Nie potrafię powiedzieć dlaczego poszczególne te osoby, po prostu bardzo lubię ich charaktery i zachowania w poszczególnych seriach. A u Celty przekonuje mnie fakt, że jeździ na motorze, aczkolwiek maniakalne poszukiwanie własnej głowy, jakoś szczególnie nie zachęca... Gdybym nią była, to od razu bym odnalazła jej głowę! A przynajmniej bym próbowała ją odzyskać. Lub jeszcze w grę wchodzi Taiga Aisaka! Po prostu ją uwielbiam, a do tego mamy podobne zachowania momentami, tak więc wcielenie się w nią, nie byłoby takim bardzo złym wyborem.


3. Gdyby była do wyboru jedna jedyna super moc, co byś wybrał/wybrała? Jaki rodzaj broni byłby dla Ciebie najodpowiedniejszy?
Hmm, co bym wybrała... Myślę, że gdyby padło na wybór związany z żywiołami, to byłaby to kontrola wody, albo błyskawic. A gdyby dało się oba jednocześnie, to jeszcze lepiej! Obydwa te żywioły kojarzą mi się z moimi OC, jeden z tym z anime Naruto, a drugi z Fairy Tail. Ewentualnie dobrą bronią byłyby jeszcze sztylety, od jakiegoś czasu ubóstwiam skrytobójców, a co za tym idzie ich rodzaj broni. 

4. W swojej historii byłbyś/byłabyś bohaterem dobrym, czy może złym?
Definitywnie dobrym! Mimo że ciemna strona mocy kusi, to i tak wolałabym pozostać przy postaciach pozytywnych. Ewentualnie być złą, która nawraca się na to, aby być dobrą ^^

5. Samotna wędrówka po świecie, czy może życie wśród towarzyszy?
To zależy... W końcu cytując jedną z książek "Zabójca nie ma przyjaciół, tylko cele", a więc gdybym była tego typu postacią to raczej droga samotnika. Jednakże w pozostałych przypadkach zdecydowanie wolę przebywanie wśród przyjaciół. 

6. Horror czy romans - jaką historię wolałbyś/wolałabyś przeżyć?
Zależy jakiego typu miałby to być horror! Jeżeli walka z dziwnymi stworami to jak najbardziej wybieram właśnie ten gatunek! Gorzej z duchami czy klątwami... Wtedy nie lubię się bać i wolałabym trzymać się jak najdalej. Jednak najchętniej to połączyłabym obydwie te rzeczy w jedną! Romantyczny horror!


7. Świat chyli się ku upadkowi, a Ty musisz dokonać wyboru: ratujesz przyjaciół czy resztę świata?
Jestem w świecie tasiemców! Ratuję wszystkich! Nie ma opcji, żebym kogoś zostawiła. Musi się udać ocalić i moich przyjaciół i cały świat.

8. Masz szansę udzielić pomocy jednemu ze swoich ulubionych bohaterów: Komu byś pomógł/pomogła, jak i dlaczego? (odpowiedź zawiera spoilery)
No więc jest kilka opcji. Pomogłabym Naruto pokonać w końcu Madarę. W następnej kolejności pomogłabym Natsu rozmrozić go oraz pokonać Tartarus i uratować Erzę oraz Mirajane. Później pomogłabym Celty odnaleźć jej głowę, a jeszcze później wyleczyłabym jakoś Laxusa Dreyara oraz Gromowładnych Bogów. Potem jakoś wskrzesiłabym kilka osób. Ogólnie nie potrafię powiedzieć, że pomogłabym tylko jednej postaci! Jest za duży wybór!

9. Jak wyglądałaby Twoja postać? 
Ha! A tu ciężko powiedzieć. Moja postać... Może powiem tak, OCków mam kilka. Do Naruto dziewczyna ma jedno oko niebieskie, drugie zielone i jest posiadaczką, długich czarnych włosów. Co więcej nosi na szyi charakterystyczny wisiorek z symbolem swojego klanu. Do Bleacha dziewczyna ma czarne oczy i biało-szare włosy, jest drobna oraz posiada szereg blizn na plecach. Za to, ta z Fairy Tail ma złote oczy i ciemnofioletowe włosy, a jej znak gildii znajduje się na brzuchu. A zapewne kolejna postać, miałaby jeszcze inny wygląd! Musiałabym nad tym dłużej pomyśleć...

A więc skończyłam. Odpowiedziałam na wszystkie pytania i nie mam pojęcia czy wystarczą, czy może powinnam była dodać coś jeszcze. Ale w każdym razie odpowiedzi są!

13 komentarzy:

  1. Jeej, dzięki za wzięcie udziału ^ ^ Faktycznie, często jest tak, że jak musisz dokonać wyboru, jakimś magicznym sposobem udaje się uratować wszystkich xD Mam pytanie: czy te spoilery z "Fairy Tail" pochodzą z mangi, czy z anime, bo nie przypominam sobie tego wątku O_o? Taiga jest świetna ! <3 Ciekawe odpowiedzi ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Wszyscy mają zginać i nagle wszystko się naprawia. Więc ja wierzę, że by poszło dobrze!
      Z mangi, z najnowszego rozdziału :) W anime tego nie było, nie martw się xD Za to w mandze się teraz spoooro dzieje.
      Dzięki, dzięki ^^

      Usuń
    2. No wiesz, ja nie czytam mangi, przynajmniej razie, więc się przestraszyłam, że coś wyszło bez mojej wiedzy XD Czekamy do kwietnia <3!!!

      Usuń
    3. Tak! Już się nie mogę doczekać jak to zekranizują. Nie mogę się doczekać jednego z kolejnych etapów tych Igrzysk :D Pewnego szeregu walk, jak mam być szczera ^^

      Usuń
  2. Naprawdę fajny jest ten tag, przyjemnie czyta się te wszystkie pomysły. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Celty jest wspaniała :D
    Jak mi się fajnie czytało <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że jest świetna :D Bardzo fajna postać, chociaż przykro mi, że tej swojej głowy nie znalazła ><
      Dzięki wielkie :D

      Usuń
  4. Przez to logo Bleacha zaczęłam czytać szybciej z nadzieją, że jednak napomkniesz o tej serii. A tu tylko w 9 wspomniałaś XD
    Fajny tag ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że dopiero wtedy cokolwiek na ten temat wspomniałam :( No tak jakoś wyszło, że nie miałam okazji, co więcej dodać na temat Bleacha.
      Dzięki :D

      Usuń
  5. Tak, do Taigi 100% pasujesz XD Pod względem temperamentu i wyglądu. Spodobały mi się na końcu twoje postaci do różnych serii. A do tego bycie skrytobójcą w jakiejś horrorystycznej scenerii nie byłoby takim złym pomysłem, ale musiałby się pojawić - koniecznie! - wątek romantyczny! Kiedy było pytanie kogo/co uratujesz czy świat czy przyjaciół, to pomyślałam, że odpowiesz: zwierzęta XD Wybacz...
    Ogólnie Tag bardzo fajnie wyszedł i czekam na kolejną recenzję ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, dlatego ją kiedyś scosplayuje! Ja ci to obiecuję, tak będzie! Jeszcze nie wiem kiedy i jak, ale to zrobię. Hahahaha wątek romantyczny... No dlatego chciałam to połączyć w jedno! Wtedy byłoby tak fajnie *.* Wyobraź sobie wizualizację moich snów, w połączeniu z jakąś nutą romantyzmu :D Byłoby ciekawie, nie uważasz? Materiał na książkę normalnie.
      Hahahahaha, ej dobra myśl! Nie wpadłam na to... Mogłam tak napisać :P
      Dzięki :D

      Usuń
  6. Wybrałabym się w to samo miejsce! Fiore <3 Tak wiele anime obejrzałam i wiem że trudno byłoby mi wybrać, ale wierzę że byloby to Fiore, które wydaje mi się przyjemnym i uroczym miejscem a możliwość bycia jednym z magów wydaje się być fantastyczna! (ach kiedy seria Fairy tail wróci ? już około 10 miesięcy minęło od zastopowania odcinków T,T) Jakiś czas temu też byłam wielką fanką Temari, ogólnie jestem fanką wszystkich Kunoichi, Temari, ten ten, sakura, hinata.. :3

    OdpowiedzUsuń