-->


niedziela, 20 października 2013

Moje openingi

Postanowiłam przedstawić wam, dziesięć moich ulubionych openingów z anime. Są to takie, których mogłabym słuchać do śmierci i nigdy by mi się nie znudziły. Gdy je słyszę na mojej twarzy pojawia się uśmiech, a w głowie układają słowa piosenki. Przyznaję, że ciężko było mi wybrać tylko dziesięć z tych wszystkich, ale udało mi się!
Chciałam tylko powiedzieć, że kolejność w jakiej są wymienione nie ma znaczenia. Myślę, że nie byłabym w stanie ustawić ich w jakiejkolwiek sensownej hierarchii, ponieważ wszystkie są u mnie na pierwszym miejscu.

  Ao No Exorcist - Opening 2 In my world


   Ben-to - Life for Life


 Jigoku Shoujo - Opening 1 Sakasama No Chou


   Toradora - Opening 1 Pre-Parade


      Bleach - Opening 12 Change


     Deadman Wonderland - One Reason


       Durarara - Opening 1 Uragiri No Kyousuke


      Fate Zero - Opening 1 Oath Sign


   Shaman King - Polska wersja


   Fairy Tail - Opening 6 Fiesta!



Oczywiście muszę powiedzieć, że jest jeszcze kilka, które mogłabym słuchać całkiem często, jednak po prostu tym razem ich nie wymieniłam. Może przy innej okazji to zrobię. 

6 komentarzy:

  1. Bleach i Drrr! <3 Może te OP co podałaś nie są moimi ulubionymi ale zawsze z chęcią do nich wracam. Osobiście wolę 2 OP Drrr, a z Bleach Asterisk, Anima Rossa czy D-tecnolife :) Toradora też ma fajne OP. Reszty w sumie nie ogarniam. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, z tasiemców jak na przykład Bleach czy Fairy Tail podoba mi się faktycznie kilka openingów, ale chciałam wybrać tylko jeden, co było ciężkie i te które wymieniłaś z Bleacha też bardzo lubię :D A z DRRR oba lubię tak samo, ale do tego pierwszego mam większy sentyment.

      Usuń
  2. Zgadzam się te openingi są świetne <3 chociaż niektórych serii nie ogladałam. XD Ale z tych co ogladałam to każdy mam na dysku. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, rozumiem. Osobiście sama kocham te openingi ^^

      Usuń
  3. U mnie nie ma opcji by zrobić coś podobnego... Za dużo tytułów, które kocham! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich miałam całkiem sporo, więc wybranie 10 było ciężkie i czasochłonne, ale udało mi się :D Może kiedyś spróbujesz, niektórzy tworzą listę swoich 100 ulubionych openingów ;)

      Usuń